״בשבילי הוא מלאך, אדם מיוחד״

גם עופר (בעילום שם) מהרצליה מדבר על ד״ר שטבון במונחים של מפגש עם מלאך.

״זה היה בקיץ 2017 הייתי בן 18. רכבתי על אופנוע קל בדרך לחברים. הרמזור הצומת התחלף לירוק התחלתי בנסיעה..ואז עלה עלי מאחור רכב שמיהר לצומת במהירות גבוהה..״
עדי ראייה ספרו שעופר הועף כמה מטרים הושלך על המדרכה. פארמדקים שהוזעקו למקום מצאו אותו מטושט מרוב כאבים עם כף היד שרוסקה כמעט כליל. שתי אצבעות נותקו ממקומן והיו תלויות על פיסת עור והכתף נפרקה ויצאה מן המקום.
עופר פונה  לבית חולים ״מאיר״ ושם, אחרי התייעצות עם הרופאים, הוחלט שהמקרה מורכב מאד וצריך לערב מומחה כף יד שיוכל להתמודד עם הפציעה.
מישהו מן הרופאים קיבל המלצה על ד״ר שטבון בבית החולים בילינסון ועופר הובהל לשם באמבולנס. ״לא ידעתי אז איזה מזל עצום נפל בחלקי. הייתי מטושטש, מחוסר הכרה כמעט, ומייד כשהגעתי הוכנסתי לחדר ניתוח." הניתוח של עידן החל ב-19:00 ונמשך כ-7 שעות, עד לפנות בוקר. ד״ד שטבון שחזר את כף היד, איחה את העצבים והחזיר את שתי האצבעות שנקטעו למקומן.
"הוא לא רק רופא הוא מלאך, הוא אדם מיוחד. אנושי. איכפתי. מאז הפציעה עברתי עוד ניתוחים לשיקום התפקוד והמראה. ד״ר שטבון הוא גם פלסטיקאי והוא שיקם את מראה היד שלי מחלקי עור שלקח מהרגל. כיום, שלוש שנים אחרי הפציעה, אני יכול לומר שהיד שלי חזרה לתפקוד כמעט מלא. בתהליך השיקום הגעתי לוועדות רפואיות. הרופאים ראו את צילומי היד מהתאונה ולא האמינו בשינוי שחל בה. זה הודות לטיפול של ד״ר שטבון. ד״ר שטבון ממשיך לעקוב אחר שיקום היד בכל כמה חודשים, וזה נותן לי ביטחון רב. ״אומנם אני סובל לעיתים כאבים, אבל אני מתגבר עם משככים. ותפקוד היד כמעט מושלם. הכי חשוב לי לחזור לחיים רגילים ולעבודה."

 

 

 

Call Now Button